Markt in Erquy

24 augustus 2019 - Erquy, Frankrijk

Eigenlijk was het te warm vandaag (nu nog 30 graden), maar we hadden besloten om naar de markt in Erquy te fietsen en dat hebben we dus toch maar gedaan. Het was maar 4 kilometer, maar er waren flink wat steile stukken. Heen gingen we voornamelijk naar beneden dus dat ging prima. Het was erg druk op de markt, toch nog veel toeristen. Op de camping is dat niet te zien. Het is er erg rustig. Na de markt naar de haven en genoten van mosselen met Rocquefort (M) en mosselen a la Provence (H). Toen de weg terug. Tot de laatste helling ging het prima, maar die laatste helling was zo steil, dat Marianne niet meer mee kon trappen en de fiets ook niet genoeg power had om door te gaan. Bij het afstappen kantelde de fiets en nam Marianne mee, die lachend aan de kant van de weg lag. Een oude Franse dame kwam kijken of alles oké was en dat was het. Rest van de helling, nog 100 meter, verder lopend afgelegd. Laatste 500 meter naar de camping weer op de fiets. Morgen gelukkig wat koeler.

1. Edith:
    24 augustus 2019
    Hier net zo warm als bij jullie. Zitten lekker op balkon nog. Doe een beetje voorzichtig hè op je fiets Marian. 😉 Hij is iéts zwaarder dan een "gewone" fiets. 😄😙
  2. Joke Bronkhorst:
    24 augustus 2019
    Gelukkig goed afgelopen! En de mosselen zagen er heerlijk uit🙂👍
  3. Monique:
    24 augustus 2019
    Owjee. Gelukkig valt het mee. (Neem ik aan aangezien ze er nog om kon lachen 😉)
  4. Peter:
    24 augustus 2019
    Mooi verhaal. Fijn dat het goed is afgelopen!!
  5. Pieter Domburg:
    Toch wel e-bikes ?
  6. Henk van der Steen:
    24 augustus 2019
    Ja, anders kom je helemaal niet weg hier.
  7. Peet:
    25 augustus 2019
    😱😱😱 gelukkig goed afgelopen. Vandaag weer proberen?
  8. Henk van der Steen:
    25 augustus 2019