10 september 2019 - Nantes, Frankrijk

Het had vannacht nog redelijk lang geregend. Gelukkig vanmorgen droog en vanaf negen uur, geheel volgens de voorspellingen scheen de zon en is de hele dag ook niet meer weggeweest.

Vanmorgen met de tram naar het centrum van Nantes. Opstappen voor de camping, dus makkelijker kan het niet. Binnen 10 minuten in het centrum. Het was nog vrij rustig.

Nantes

En natuurlijk even in een wolwinkel kijken (en kopen).

Nantes

Maar tegen het middaguur werd het erg druk. We hebben het Chateau des ducs de Bretagne bezocht en verder wat door de stad gedwaald.

Nantes

Tegen vier uur waren we weer terug op de camping.

1. Peter:
    10 september 2019
    Is het niet een idee om met een grote bocht (via het Zwarte Woud, de Eifel en de Ardennen) terug te komen? Jullie hebben tijd zat en "wij" kunnen dan weer een paar weken langer genieten van jullie verhaal.
  2. Henk van der Steen:
    10 september 2019
    Nee, geen goed idee. Het leuke van weggaan is ook weer thuiskomen en drie en een halve week is in het najaar een mooie periode voor ons. Bovendien moeten we ook weer eens oppas oma en opa zijn voor Jesse.
  3. Joke Bronkhorst:
    10 september 2019
    Weer een leuke dag en inderdaad is vakantie super maar thuis en de kleinkinderen is ook weer genieten. Na een poosje weer plannen maken is ook weer leuk! Fijne dagen en terugreis😘
  4. Henk van der Steen:
    Dankjewel