Noirmoutier

8 september 2019 - Noirmoutier-en-l'Île, Frankrijk

Vanmorgen weer blauwe lucht en lekkere temperatuur, dus naar de mark in het stadje. Op de fiets, 2,5 kilometer, fietspad langs het water, beter kan je niet hebben. We stappen op en na drie meter hoor ik achter me, het lijkt wel of mijn achterband leeg is. En ja, juiste conclusie en natuurlijk geen materiaalwagen in de buurt. Teruglopen naar de camper.

Noirmoutier-en-l'Ile

Nou viel er weinig te controleren of de band lek was of op een andere manier was leeggelopen, want daar heb je een fietspomp voor nodig en die ligt nog in Rotterdam. De hulp van Zwitserse of Franse fietspompen was nutteloos, want die hebben een andere aansluiting, waar je een verloopnippel voor nodig hebt.

Ik op de fiets naar het dorp, kijken of er een fietsenwinkel open was, maar ja, het is zondag, dus onverrichter zake terug.

Toen zijn we maar lopend naar de markt gegaan. Een flinke wandeling, maar we hebben het gehaald. Het was gezellig druk, want veel winkels waren wel gewoon open.

Noirmoutier-en-l'Ile

Nadat Marianne haar vierde mosselpannetje Roquefort, tijdens deze vakantie,had leeggegeten zijn we richting camping gegaan.

Noirmoutier-en-l'Ile

Het lopen terug viel niet tegen, maar morgen maar kijken of we ergens een pomp met nippel kunnen kopen.

Nu met de benen omhoog en sommigen met de ogen dicht.

1. Peter:
    8 september 2019
    Ben je geen lid van de ANWB dan? Die komen toch langs??
  2. Henk van der Steen:
    Stom, niet aan gedacht. Ga ze morgen bellen. 😂
  3. Joke Bronkhorst:
    8 september 2019
    Jullie maken wat mee in de vakantie 😮😘.
    Gelukkig prachtig weer en wat zijn jullie sportief!😘
    Succes morgen🚲
  4. Henk van der Steen:
    8 september 2019
    Dat sportief valt nog wel mee.
  5. Peet:
    8 september 2019
    Morgen spierpijn denk ik zo😉😉
  6. Henk van der Steen:
    Weet ik wel zeker.