Garmin

26 augustus 2019 - Saint-Quay-Portrieux, Frankrijk

Vandaag via Le-Val-Andre, Saint-Brieuc en Binic naar Saint-Quay-Portrieux gereden. Hoewel ik de route op papier had uitgewerkt gaf ik mijn Garmin de kans zijn route met ons te delen. Dat werd niet zo'n succes. Tot Le-Val-Andre ging het prima, maar daarna rond Saint-Brieuc werd het één grote chaos. We cirkelden volgens mij rond die plaats, terwijl we de stadsgrenzen niet eenmaal gepasseerd hebben. Uiteindelijk heb ik de Garmin maar even uitgezet en op de ouderwetse manier de weg gezocht en gevonden. Voorlopig rijden we maar op de ouderwetse manier en gebruiken de Garmin als ondersteuning. Nadat we boodschappen gedaan hadden, zijn we naar camping Bellevue gereden en hebben een plaats met uitzicht op de zee. Morgen weer een stukje verder.

1. Monique:
    26 augustus 2019
    Handig zo’n navigatie 🤣 Lang leve de ouderwetse manier. 😁

En inderdaad een prachtig uitzicht!
  2. Henk van der Steen:
    26 augustus 2019
    Verder doet hij het altijd goed, maar je wil over zo rustig mogelijke en leuke wegen rijden en dan wordt het wat lastiger.
  3. Joke Bronkhorst:
    Je hebt geen haast dus lekker ouderwets met een kaart! Vind ik ook nog altijd de leukste manier behalve in steden😘
  4. Henk van der Steen:
    27 augustus 2019
    En gelukkig altijd kaarten bij ons.