4 september 2019 - Quimper, Frankrijk

Omdat we een paar dagen nauwelijks bruikbare wifi hadden was het even stil hier.

Maandag zijn we vanuit Saint-Pol-de-Leon naar Brest vertrokken. Prachtig zonnig weer. In een paar uur waren we binnendoor bij camping Le Goulet, maar helaas, de receptie was gesloten wegens lunchpauze. Na drie kwartier konden we eindelijk door de slagbomen naar onze plaats.

Brest

Dindag 3 juni voelde Marianne zich niet zo lekker en ben ik alleen naar de binnenstad van Brest gefietst. Goed te doen met een ebike,  maar er is geen stuk weg dat vlak is. Gelukkig liep er wel een fietspad over bijna de hele route. Maar niet de fietspaden, die we in Nederland gewend zijn. Alles bij elkaar toch  of 23 kilometer gefietst.

BrestBrest

Brest

Vandaag zijn we naar Quimper gereden. De bedoeling was om op de camping Municipal te gaan staan, maar die viel erg tegen. Dus doorgereden naar camping L'Orangerie de Lanniron. Een parkachtige camping met een 9 holes golfbaan. En eindelijk goede wifi, maar dat mag ook wel voor 12 euro voor twee dagen. Morgen naar de binnenstad van Quimper.

1. Joke Bronkhorst:
    4 september 2019
    Wat ben je toch sportief op je ouwe dag😂😂 Top hoor! Wij vandaag met de boot naar Split geweest en moet ook overal meeliften voor het internet. 😘
  2. Henk van der Steen:
    4 september 2019
    Ouwe dag? Ben nog geen 80.